Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~PeggiBluE | użytkownik

imię i nazwiskoKlaudia adresBrzesko zarejestrowany30.06.2007 @14:52:28 ostatnio na stronie09.03.2010 @15:16:20



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze366 posty na forum2

komputer / sprzęt
Canon 450D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~czerstFy    12.08.2009 @07:22:07
niestety nie,ale moze w przyszlosci bede mial
~tawiz    09.07.2009 @09:35:07
ja nie skończyłem żadnej szkoły z grafiką
uczyłem się budownictwa, pracowałem gdzie popadnie - na byle jakich stanowiskach. Prace grafika znalazłem na początek za pół darmo - okazało się że mam do tego talent i tak zostało (tylko zarabiam więcej)



Trzymam kciuki!
~Karoolka999    08.07.2009 @21:16:45
aa ćwicz ćwicz.

no też tak uważam
~Karoolka999    07.07.2009 @22:06:45
co tam nie dasz rady trzeba próbowac.
a można spytać. ja myślę o projektowaniu wnętrz. zobaczymy co z tego wyjdzie.
~Karoolka999    07.07.2009 @14:34:07
ja rysuję od dziecka i od dziecka zawsze chodziłam na jakieś kółka plastyczne, brałam udział w konkursach i takie tam. teraz akurat chodzę do liceum plastycznego do rzeszowa. i tam bardzo fajnie jest. :P
~Karoolka999    07.07.2009 @08:31:05
haha dzieki za omentarz i ocenę.
~PeggyBlue    15.04.2009 @18:26:32
zarejestrowany26.06.2006 @23:18:20
zarejestrowany30.06.2007 @14:52:28

Heh, mam rok przewagi :D
Witaj, imienniczko:D
_______
No - bloody fucking monday!
~radoslaf    13.04.2009 @17:57:18
tj w piosence mr president
_______
Robię to, co według mnie najlepsze,
najlepiej jak potrafię.
I mam zamiar robić tak do końca...
~lKiaral    13.04.2009 @16:35:35
no ja niestety jutro nie mogę;/
_______
Live in the present, remember the past, and fear not the future, for it doesn't exist and never shall. There is only now.
nie dziękuj, oceniaj
~littleprince    12.04.2009 @13:23:18
Nie czytałem, ale zajrzę skoro polecasz A masz ulubione z pośród Teorii względności?
~littleprince    12.04.2009 @13:23:15
Nie czytałem, ale zajrzę skoro polecasz A masz ulubione z pośród Teorii względności?
~littleprince    12.04.2009 @12:12:51
Polecam zbiór opowiadań na faktach "Intymna teoria względności" Genialne w prostocie. I bardzo szybko się czyta. Może miałaś w rękach?
~lKiaral    12.04.2009 @00:51:21
ok na dziś już więcej nie będzie :D
ale zrobiłam sobie profilowefajne?
kiedy Krakkóóów?
_______
Live in the present, remember the past, and fear not the future, for it doesn't exist and never shall. There is only now.
nie dziękuj, oceniaj
~littleprince    12.04.2009 @00:10:12
Kogo takiego jeśli można spytać?
~littleprince    11.04.2009 @23:39:16
A! Nie skojarzyłem nazwiska... Tą tylko książkę jego czytałem. Powiem Ci, że spodziewałem się czegoś lepszego jednak. Tytuł mnie nastawił tak w inną stronę... + Jej taki - muszę przyznać, że łatwo się Ją czytało. Bardzo przyjemnie przez większość czasu. Minus i to przeważający to te takie jakieś wątki z wulgaryzmami... zwłaszcza te końcowe, wpłynęły tak, że raczej mi tak średnio... A Ty czytałaś? Jak Ci się podobało?
~littleprince    11.04.2009 @23:00:23
Ja? Jak to? Czemu?
~lKiaral    11.04.2009 @21:59:16
hmm ciekawa sugestia, może też trochę zaszaleję :P
_______
Live in the present, remember the past, and fear not the future, for it doesn't exist and never shall. There is only now.
nie dziękuj, oceniaj
~d0centowa    01.04.2009 @16:17:40
He he no w sumie czasem tak lubie coś zrobic ale do mistrzów to raczej nie naleze w zasadzie nie zalozylam konta zeby cos pokazac, ale ostaio doszlam do wniosku ze moze jednak :P
pozdrawiam i bardzo ladna galeria
~INFlaamess    07.03.2009 @14:48:22
sponsora znajdz ....ozen sie ;D hehehe

pozdrawiam
_______
You Might Not To See The Future But Do Not Look Back. Make A Stand...
~mustec    07.03.2009 @09:39:28
dzięki
~otisha    16.02.2009 @17:06:31
to zdjęcie było robione 3 lata temu, a od tamtej pory moj warsztat sie 'nieco' zmienił.
_______
I have the pussy so I make the rules.
~TeoBajkovic    12.01.2009 @09:52:52
serdecznie dziękuje za ocene, poobserwuje troche..:P
_______
back 2 the roots
~NieSwiety    07.01.2009 @18:34:50
Baardzo fajne te Twoje prace
~littleprince    20.12.2008 @17:43:21
No z tym rysowaniem to mniej lub więcej Raczej nie umiem... ale jak mnie najdzie i na coś patrzę to jest nawet dobrze. ; ) Co do Ciebie, to uważam, że jeśli focisz tylko 4 miesiące to aż się będzie co będzie za rok... - bo już teraz masz bardzo fajne prace.
~littleprince    19.12.2008 @19:01:28
Bardzo fajne galeria. O i widzę, że focisz tym co ja! hm Po obserwuje Cię
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt